Söndag kommer alltid vara söndag.

Genom huvudvärken jag vaknade med kan jag tänka mig att kvällen var bra. Tills jag börjar tänka efter och den var cool. Det är inte varje helg man har en cool kväll.

Diggar Lasse att han inte släppte in några gammal klasskamrater till mig( gammal mobbare ). Inte för att jag sa något speciellt. Mitt poker face var nog inte så bra som jag trodde.

Funderar på om jag ska ligga hela dagen i sängen. Lite små jobb har det redan blivit , men det gick fort tack vare Malin. Känns inte som om jag kommer ha någon som helst lust för att göra något. Kanske hälsa på Grannarna som börjar komma hem.. Eller vänta med det tills nästa vecka..


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0