Helt utan jul känsla.

Nu är det bara två dagar kvar till jul, men inte har man tänkt på det. Det är lite sorgligt att jul kan närma sig och till och med passera utan att man känner av någon jul känsla. Jag vill ha 15 - 20 minus grader och allt ska vara ett snö lager ute. Min gräsmatta är just nu gul/brn och det är hur mycket lera som helst. Det är inte så nära mina förhoppningar , men som sagt det är fortfarande två dagar kvar, Allt kan hända ^^
Köpt alla presenter nu ialla fall , så det känns skönt. Annars brukar jag alltid vara ute i sista minuten.

Bara 6 dagar kvar tills 28 <3

Look what you did
Is this how you wanted this to be?
This life you gave away
Was meant for me

Hoppas det är någon bra film på tv:n ikväll , Ska bli skönt att ligga inne och glo lite på tv:n  utan någon stress. ^^
Shiit, jag längtar som bar den tills helgen. Har inte ens tänkt på julen mer än att köpa allas presenter.
Men jag fyller snart år ! ^^
Nu ska jag laga lite mat , taco ! ^^

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0