Hem till mormor!

Nu har jag varit hemma kanske 3 timmar. Jag åkte till mormor igår och åt julbord med släkten, trevligt men fan så gott är det inte med mat. Men jag träffade mina söta små kusiner iaf :) Sen fick jag en present av min moster , pengar :) 
 
Där spelade alla också sånt där gitarr spel på tv:n , känner mig väldigt gammal när jag säger så men va fan xD
Min kusin på 7 år spö skiten ur mig xD Jag sa att jag var dålig på det.
Spelade lite kort med mina yngre kusiner på 6 år , jag vann hela tin ^^
Nej , jag fuskade inte utan jag är bara extremt bra på kort spel ^^  Sen så var dom ganksa lätt lurade också^^

Ska glo på Film nu , mysigt värre ^^


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0