Julafton med fulll fart ^^

Nu har julafton kommit, och här är det full fart.  Fast jag kände att jag förtjänade en paus, så nu sitter jag här.
Sen har jag bakat godaste julkakan som vi ska ha till fika, kan lägga ut receptet sen. Det är en slags socker kaka, men med peppakaks kaka med världens godaste kräm ovanför. Den är mycket lätt att göra och det går fort ^^

Haha ^^ jag är lite nyfiken på vad jag ska få i julklapp.För jag önskade mig egenligen en kossa, men att mamma och pappa skulle köpa det är inte så troligt. Men jag kanske får det av tomten xD
Va skönt det ska bli att vara hela famlijen , äta gott och kolla på sunes jul så klart :)

Hehe ^^ Igår vart jag klar med mi gröna klänning. Fan den var skit bra! Helt förvånad att det var så bra , trodde det skulle bli en mer "ihop syd klänning". Men nej jag vart jätte nöjd ^^ . Den passar perfekt till nyår eller jul ^^

Tänka sig det vart lite snö också :)

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0