Krogen.

Vilken underbarart födelsedagsfirande jag hade inatt. Kvällen började med att vi förfestade hemma hos mig, körde några tokiga spel och fick upp party humöret. Jag öppnade min första champange flaska någonsin , det gick inte så bra. Men efter ungefär så där 20 minuter fick vi iväg korken ^^. Vid halv tolv började vi röra på oss till Uppsala för krogen. Eftersom min rara kompis Jonte fixa in mig på peopels lista gick allt som på smör ^^
Tyvärr gick det inte lika bra för alla, eftersom en av mina kompisar fick åka polisbil hem. Men det kanske också kan vara kul , vad vet jag ^^.
Jag drack allt för mycket och vart allt för mycket borskämd under kvällen, fast jag gillar det ^^.
Det var verkligen roligt och jag har sån jäkla smärta i hela kroppen pg.a all dans och allt hände.
Idag så firade jag födelsedagen med familjen och baksmällan envisades hela dagen. Jag vet inte hurjag lyckades , men på något sätt vart jag bakis. Har bara blivit det typ en gång innan i mitt liv, och jag har drukigt för mycket mer än en gång.
Men jag fick jätte fina smycken i present av min familj, sedan också massa "skönhetsprodukter". Kunde inte sitta bättre, efter den här veckan kommer jag behöva alla skönhet som går ^^

My hands are small, I know,
But they're not yours they are my own
And I am never broken




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0