Skaffat mig en blogg.

Haha ^^ fan va nice, nu har jag lärt mig att bloggat.
Det var i sista sekund, känns det som iaf.
Tack Ajz ^^

Synd att jag inte hade så mycket att skriva om, förutan att jag precis fick min klänning som ja väntat på i fyra veckor på nu. Jävlar va förbanad jag är på det jävla företaget, jag betala massa extra för att få klänningen innan 7 dagar och den kommer inte förens efter 4 veckor. Inte fna säger dom till heller att den är sen. Men det som stör mig mest är att dom har inget jävla numer man kan ringa heller, det finns bara möjlighet att skicka meddelande. Men imorgon ska jag hämta ut den , hoppas bara det är rätt klänning och storlek. Annars jävlar blir jag arg på riktigt.
Men men inte ska det förstöra dagen, var på jobbet idag också. Retades lite med arbetskamraterna och tjänade mig lite små pengar.
Nej nu ska jag kolla klart lite på medium :)


S.Y.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0