Andra dagar.

Maybe it's time I saw the world.

Andra dagar kan man må så mycket bättre av lite stöd. Idag började jag jobba igen, inte för att jag var allt för glad. Men när jag var på väg till jobbet kändes det skönt. Efter 5 minuter ville jag hem igen xD
Men jobb till Hösten ser lovande ut, eftersom chefen antagligen ska sluta och jag får hennes tjänst ^^

Min klänning till Studenten går segt, hoppas på att det blir klar.

Ut och resa? Hur ska det finnas tid om det finns pengar? Kan man inte ha båda på en gång, men då skulle livet vara för lätt. Men någon dag ska jag ut och resa lång, långt här ifrån. Efter Vintern får jag se om jag får jobbet utomlans, då blir jag borta ett tag, men inte allt för länge :P

Undra om den obehagliga känslan kommer försvinna, vill få ett slut på all stress. Måste plugga så jag blir av med endel av det. Men jag har verkligen tappat stinget :/

Those eyes cannot ever lie


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0