Fritids.

IDag vikade jag uppe på fritids,alltså min förra praktikplats. Kändes konstig att komma tillbaka , men fick många glada ansikten i både personal och barnens ansikten. Sov så jäkla dåligt inatt så vart hemma från skolan. Ska endå plugga jätte mycket ikväll också . Men nu börjar det kännas bättre med pluggningen eftersom jag kommer igång lättare :)

Annars så ringde pappa företaget om min studentmössa som nu är över 6 veckor sen. Dom lovade samma sak som dom sagt till mig tre gånger, men pappa ger sig inte i första taget så nu ska jag få den nästa vecka. Sen så ska jag få med champanjglas eftersom jag fick vänta. Hoppas nu bara på att det kommer eftersom allt är betalt sen tre månader tillbaka.

Som Sagt ska jag plugga nu xD
S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0