Helgens överflödiga upplevelse

While your outside looking in
Describing what you see

Den här helgen vet jag inte ens hur jag ska beskriva. I fredags vart det en sån konstig dag, först får jag reda på att någon har tagit bilder på mig från min agenturas hemsida och uppgett sig för att vara mig. Hur reagerar man på det? Arg som fan är jag iaf, förstår inte att människor har så lite att göra att dom uppger sig för att vara någon annan. Men polisanmälan blir det, men eftersom hon har blivit borttagen från hemsidan så vet jag inte hur mycket information jag kan få .Men tänk själv att ha uppgett sig för att vara någon annan sedan träffa den personen i verkligheten. För jag vill fan se hur en sån människa ser ut, som kan kränka en annan så mycket. Har ingen anning om vad hon gjort eller utsagt sig att vara förutom mig.
Ibland blir man djuptbesviken på männskligheten.

Sedan när jag kom hem till middagen så ringde Bandit stockholm och jag var tydligen med i en tävling. Förvirrad som jag var deltog jag i sten,sax,påse xD Men jag vann iaf däremot vet jag inte vad jag vann :P Men det kommer snart på posten. Och sen så fick jag höra vbästa låten någonsin Stone Sour -Through Glass.

Så i dag var jag med på radion och fick höra hur jag själv låter i telefon, jag låter verkligen TJEJIG ! HAHA xD SÅ där ljus röst har inte jag, men enligt sys så hade jag det xD Ja där fick man reda på något nytt om sig själv xD
På kvällen kom Micke hit, inte träffats på ett tag så det var jätte trevligt :) Sedan åkte vi till Uppsala för att retas lite med Sanna och lite mer folk. Träffade på hans polare som visar sig träffat mig förut , både på krogen och får några år sedan.Dom kände sedan Jessica också så vilket kalas det vart ^^ Jäkligt trevligt, kom hem lite sent eftersom jag skulle upp halv 6 på lördagen och till skolan. SISTA LÖRDAGS SKOLAN! Nu är den avklarad, bara prov nästa vecka på fredagen. Men det hoppas jag på att klara :) Resten av lördagen gjorde jag en stor middag till mamma och pappa som en försenad present. Fast mina syskon var också delaktiga så klart .

Så nu sitter jag här och hoppas på en lite lugnare kväll, måste plugga järnet av mig också. Men det kanske går att vänta lite med. Just nu vill jag bara lägga mig framför tv:n och lata :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0