KATTETALANGEN!

When music really mattered


Ja du jag saknar ord förö gårdagen ^^ Men Kattetalangen visade sig bli jätte lyckad och jag var i chock över hur duktiga barnen var. Inte bara jag utan flera elever på skolan som kom in tittande och rektorna. Sen så kom UNT förbir helt oförberätt för oss. Så idag var vi också med i tidningen där det står om våran talangjakt. Mer en lyckad , men så klart var det saker som kanska kunde gå bättre ,men allt kändes bra och barnen tyckte också det. ^^
Sen vart det till ett mysigt café föra att fira lite i solen :)

Jag var på nya ikea igår också :) Så stort tyckte jag inte att det var , men två fina blommor fick jag med mig iaf :)
Sen på kvällen vart det utgång för lite firande för den lyckade talangjakten ^^ Super kul, vart ut på people och där träffade jag på mycket bekanta :) Men också lite väl mycket obehagliga killar :/



Näe , nu ska jag snart åka in till Uppsala för lite middag med Jessica :)

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0