Plugg vecka xD

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be ok
Though my skies are turning gray


Ojsan ,snacka om att man har pluggat hela veckan. Idag hade jag mitt matte prov och det gick väll inte alls så bra xD Fan va jag börjar hata matte nu :P Men men , igår spelade jag poker med Dennis och Andreas. Och jag vann :D Haha ^^ Det kommer jag leva gott på ett tag . Men som sagt ingen slår mig i poker ;)

Nu är det helg och lite ledigt är just vad jag behöver. Men imorgon blir det det sista med pluggningen, om jag hinner klart vill säga. Sen så kan jag njuta av det fina vädret och att sommaren är på väg :) Ifall en vecka sen är det svenska prov xD Min vanliga tur så där ^^

Idag fick vi testa på att vara blinda i skolan, och så jäkla seriös kan jag inte vara hela lektionen. Så när syrran skulle testa var jag tvungen att sätta fram ena benet , men den jäkeln slog till mig med staven istället xD

Ganska otroligt hur en graftsynskadad människa kan lära sig hitta. Men hon som var där och berättade om hur det var sa att man lär sig hitta dom här knaterna mm. Men vilse och ramla någon gång ibland det händer. Känns lite läskigt att man kan ramla hur som helst. Hon berätta att när man ska med tåg så är det ofta man ramlar ner från spåret eftersom det inte finns något att följa riktigt. Låter ont :/

Men ikväll blir det röj med brudarna ,och hoppas på att träffa på Jonte lite också. Skulle behöva retas igen mig lite eftersom det var länge sen vi sågs sist xD MEn Sanna har nu blivigt 19 år. För gammal för korgen och för ung för bolaget, världelös ålder xD Men den ska komma till oss alla ^^

Seasons are changing
And waves are crashing
And stars are falling all for us
Days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0