Sista lovet.

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,




Ojsan hoppsan! Idag efte en nog på tänkelse utav vad jesscia sa till mig , kom jag juh på att det faktist ärmitt sista lov :) Jag vet inte om man ska se det bra eller dåligt, men så är det iaf ^^

Idag vart det en sväng i bilaffärer eftersom mamma och pappa ska köpa ny bil. Då passa vi på och kollade på någon till mig^^  Men jag vill nog helst ha en liten bil :) Annars förstår jag inte hur jag ska ha koll på hela bilen xD
Men mamma och pappa hittade iaf en som dom gillade och som säkerligen snart står på parkeringen.

Annars vart det en fika med brudarna på stan och noga planering om mina studentkläder ^^ Hoppas allt bli som jag tänkt mig :)

Ikväll blir det skvaller kväll med morsan och säker någon film ^^


How the hell'd we wind up like this
And why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables
I wish you'd unclench your fists
And unpack your suitcase
Lately there's been too much of this
But don't think it's too late

Well I'd hope that since we're here anyway
That we could end up saying
Things we've always needed to say
So we could end up staying
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Let's rewrite an ending that fits
Instead of a Hollywood horror

Ibland undrar man ifall det man gör är rätt
svaret känns svårt att få
hur ska man veta allt när det finns så mycket?
Är jag egoistisk ifall jag tänker på mig själv och mina tankar eller är det en självklar handlning?
Något jag tror vi alla vet är att alla har sina egna åsikter om saker så inget kan vara fel.
Eller är det där jag har fel?

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0