Skol trött xD

I saw you dancing and I couldn't get you off my mind
I'll take you home, be mine <3



Näe , nu börjar jag ledsna på skolan. Alltid är det något nytt man ska göra innan man ens hunnnit avslutat allt annat.
Men ska inte klaga för snart är det VALBORG! Bäst dagen på hela året !
Annars har det varit en ganska lugn helg :) var ute i Fredags och firade Sanna jätte kul :) Men fönsterdansen funkade inte som jag ville xD Lördagen skulle jag egentligen plugga, men det var så härligt värde inne så det gick inte. Träffa lite folk och skulle åka och bada , men alal bangade ur och jag vill inte bada själv. Det var bara därför jag inte badade ;)

Näe nu ska jag åka till Jonatan :) Sitter och små pluggar lite, men har kört fast ordentligt så hoppas på att han kan hjälpa mig lite :)
I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0