Vår :)

Roots of life will grow forever
Strong and beautiful they form
Destined is the path they follow
Since the day that you were born

Oh ! Nu känns det verkligen som vår och att sommaren kommer komma snart :) Både bra och dåligt , med tankte på pollen xD Den skulle jag gärna hoppa över :)

Annars har dagen varti mycket lugn och skönt , tycker jag :) Däremot kunde jag inte sova så mycket inatt pga. av en viss person xD Men jag gillar dig endå ;)

Jag har lyckats städa mitt rum ^^ Ja , eller iaf halvstädat :) Men det känns skönt och nu kan jag ta det lungt med en liten godispåse ^^
Morgondagen består av storbak och pluggning ^^ Fast först ska jag upp tiigt för att träna och storhandla :) Så nu vet alla hur min morgondag kommer att se ut :) Och med lite tur kommer det små barn söt sminkade med ett litet godis sug :) 
Men kän er varmt välkomna att komma och smaka lite nybakat , fast då måste ni ha en påskförklädnad ^^


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0