BåtResa :)

I can no more, I do not want to be left.
I miss mom and dad


Idag vart det en mini semseter med mamma på ålandsbåten :) Vi åkte tidigt i morse bussen här från knivsta till båthamnen , trevlig resa med många äldre människor ^^ Själv så var jag lite små seg på morgonen eftersom jag jobbade kväll i går och det vart ltie sent, alltså lite sömn för mig. Men jag var lika glad för det. Mamma satt och nyna på en gammal Markoolio låt som nu har fastnat på huvudet xD " åka pendeltåg , lalalala, för jag har inge kör kort! " Jäkla låt !


Vi hade riktigt tur med vädret och dagen, eftersom det inte var allt för mycket folk! :)
Tyvärr så blåste det väldigt mycket så att båten gungade JÄTTE MYCKET.Både jag och mamma vart lite små sjösjuka, själv så måde jag riktigt dåligt där ett tag. Men annars var det super trevligt. äta lite god mat och sitta uppe på soldäck och snacka lite onödigt snack :) Sen så råkade jag somna en liten stund där i solen och vinden som nästan blåste omkul mig :P

Det vart inte så mycket handla för mig, eftersom vi åkte buss hem. Men lite små gott vart det :)

 Pappa fick en liten överaskning när vi kom hem. Det vart inte så många öl köpta som han önskat, men en köpte vi med oss iaf ! :) Han var så snäll som hämta och läman oss vid bussen :)

När vi kom hem hade vi fått ett litet roligt brev tyckte jag . Det var inget jag fick läsa , för jag var tydligen inte inräknad i den " folkgruppen" ! HAHA :)


Nej nu har jag snart hällt i mig för mycket cola under kvällen och mentos till det.Känner mig lite nervös eftersom mentos och Cola inte är det bästa och blanda .Hoppas på det bästa !
Känner mig nöjd med min insats idag för dagens samhälle :)
Nu väntar jag bara för att samhället ska tacka mig med att skicka hem en liten "tack lön " :) Skulle inte sitta fel :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0