Café :)

I would like to have your own spaceship and travel to my fantasy world.
You and me.


Nu ska jag snart till jobbet och jobba kväll för första gången :) Det ska bli kul med lite variation. Det känns som om det går väldigt bra på jobbet , hoppas på att jag får jobba där ett tag. Det enda är att jag måste få till mjölken till cafelate osv. Men det kommer hoppas jag :) Tränar som en tok iaf :)


Igår var jag och Jonte förbi Sanna en sväng på några glas vin och lite onödigt snack :) Vart en väldigt trevlig kväll :)
Kändes skönt att kunna ha lite kul efter att haft en så dålig start på dagen. Tog hand om min systers lägenhet sedan i torsdags kväll och hennes katt gör mig galen. Han hoppar och river ner saker. Försökte till och med hopp ut ur fönstret tre gånger . Hon bor 1½ trappa upp. Men jonte han Fånga honom. Så sen vart det stängda fönster och värmen bara steg. Men nu är hon på väg hem så då får hon själv ta hand om honom :P

Måste göra mig iordning för jobbet.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0