Hejsan Hoppsan!

I will help you even when you're not asking for it



Hejsan!
Nu var det ett tag sedan jag skrev i min blogg, konstigt nog jag som tycker det kan vara skönt att sätta sig ner och skriva lite.
Men så här ser läget ut just nu.
Jag jobbar så mycket jag kan , vilket innebär kvällar helger, allt. Jag trivs jätte bra och har nu egen kassa utbildning osv.
Jonte och jag skulle inte hinna träffas så mycket om inte han var här så ofta , så det är bra :D
Jessica har kommit in på universitetet och ska nu bli student igen xD Haha ^^ lycka till :)

Annars är jag väldig ofta uppe i högt varv vilket gör att jag fått jobbiga sömn problem. Och har en otrolig värk i kroppen , speciellt i mina ben. Känns jätte jobbigt, gör ont så fort jag slappnar av eller så fort jag ska varva ner. Har slutat på värkpiller , funderar nästan på att börja igen för att få bort smärtan vilket kommer göra att jag kan sova bättre :)

Saknar skolan lite, har tänkt mycket på det på senaste tiden. Jag kommer inte träffa mina vänner varje dag, kanske inte ens varje vecka eftersom jag jobbar åt fel håll och lite annorlunda tider. Kommer tappa mycket av mitt sociala nät , hoppas inte det blir så men jag tror tyvärr att det kommer bli något sånt. :/

Nej nej , nu kan jag inte sitta och lata mer. Ska iväg och jobba nu :) Imorgon tror jag på ledighet och så ska jag göra planer för resten av sommaren och hösten :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0