Ny dag :)

Upp och ner.


Nu är det en ny dag som alla andra nya dagar :) Börjat vakna tidigt även om jag är uppe sent, vilket kan vara bra men just den här veckan när jag bara jobbar kväll känns det som om det skulle kunna vara som en vanlig vecka när man håller på att planera seriemord på alla väckarklockor. Men inte den veckan jag kommer hem sent varje dag, Jaja ^^ , sånt är livet :)

Har planer på att försöka åka till Jonte i kväll efter jobbet, måste se till så att han överlever dom långa nätterna utan mig ^^ Får hoppas på att tågen eller iaf en buss går i lagom tid med min egna buss :P

 Nej nu ska jag ta mig en lång dusch :) Bli ren och fin till Arbetet där jag kommer grisa ner mig igen :P


S:Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0