Vad ska man packa ?

You know you drive me crazy <3


Japp, snart bär det av på min lilla semester med Pojken :) Vi ska bo mitt i Göteborg och allt kommer bli perfekt! Men vad ska jag packa ? Jag som är en sån där som packar lika mycket ifall jag ska vara borta tre veckor som tre dagar. Att ha för mycket kläder måste var bättre än att ha för lite med sig, eller är det jag som tänker fel där ? Sen så måste man ha med sig minst ett par skor till varje dag, men hur ska alla dom få plats ? Och tänk då om det regnar varje dag , då kan jag inte ha alla dom ska inte gå sönder eller något sånt. Oj oj , det känns som om jag har världens U-lands problem här. Näe kanske inte riktigt , men jag behöver lite hjälp iaf .. Började packa lite smått i natt..

Det jag har kommit fram till är :
1. Mobiltelefon och Jonte :) <3
2.Skor, Skor ! 
3. Några fina linnén
4. En "tjockare tröja" ( Har inte räckanat med dåligt värder, det är GÖTEBORG! )
5. Byxor , Kjol & ett par shorts

Det kanske inte behövs mer :P Får kolla på det när jag kommer hem igen, nu ska jag in till Uppsala och träffa Tjejerna :)


Do you feel like a man
when you push her around?
Do you feel better now
as she falls to the ground?
Well I'll tell you my friend,
one day this world's going to end
as your lies crumble down,
a new life she has found.




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0