Blondinen vann !


Yes, du hörde rätt. Igår kollade jag på Idol och jag gillade det ! Okej , jag kanske inte riktigt avgudar det men det funkade verkligen. Sen som Jessica sa"  Jag hoppas blondinen vinner. Det känns som att han kommer göra det. " Han sjöng faktist bra , jag trodde för ett tag att mamma och pappa överdrev när dom berättade att han var bra.
En rolig sak jag tänkte på när han vann var när han flickvän kom upp på scenen, hon gick aldrig av ! Kom igen tjejen det är hans stund.. Men det kanske man kan se på olika sätt :)



Efteråt vart det en sväng till Sara och hennes nya lägenhet .Helt otroligt snygg ! Sjukt stor och allt är verkligen snyggt. Lite små avensjuk. Men som sagt den dagen , den glädjen.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0