Franska , jag kan allt !


Att jobba så här mycket gör att det känns som ett andra hem. Då kanske man jobbar lite för mycket, dags för semester ? Ja den dagen den kommer den med, möjligtvis en liten resa efter nyår :)

Efter att jag och Peter körde ner i diket igår på vägen hem från jobbet har jag bestämt mig för att fimpa allt med tobak. Vet egentigen inte varför men det känns som att jag ska göra det .

Dag1 Utan cigaretter.
Jag tror inte ens jag kommer sakna det. Kör hårt på tuggummi !


Min kära syster gav mig en länk så att jag skulle kunna lära mig franska , och jag måste säga att jag nu kan prata franska utan problem. Bättre en så jag kan förstå det också!




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0