I wanted something better, wished me something true.


16.4 minus ute, det börjar bli dags för långkalsonger?

Hård arbetsdag idag igen, vill säga som dom senaste dagarna dom två senaste veckorna. Men innan jobbat idag vart det in till stan, egentligen för att träffa stålmannen men till och med superhjältar kan försova sig. Så eftersom jag hade en hel timme att spendera på stan så gick jag för att kolla lite julklappar.. till mig själv ! Mohaha ! Nej egentligen inte , men jag hittade mycket fint och köpte mig ett par riktigt snygga skor :)



Fast tyvärr upp i all stress glömde jagm ina små sötnosar på jobbet.Det blir att åka tillbaka imorgon på min LEDIGA dag och hämta dom.Man vill inte att någon ska "försöka prova" dom vilket leder till att dom går sönder.

Dag 3 Utan cigaretter
Tack vare en stressig och väldigt upptagen dag på jobbet så har jag klarat mig fint, men det blir ettt otroligt sötsug ist. Så just nu står jag inför ett val. Öka chansen för lungcancer ellerdiabetes..
Mitt mål är att klara mig utan båda sakerna.

När det är så här kalt ute tänkte jag spendera kvällen hemma under mitt varam täcke. Har precis lagt Vamr flaska under täcket, om min plan har fungerat så kommer det vara varmt och mysigt när jag kryper ner.







S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0