Julhelgen.



Julafton

Härlig start klockan 4 med att stressa upp ur sängen för att leta reda på arbetskläderna samtidigt som man ska försöka vakna i huvudet. Lite små irriterad efter att ha gått hela vägen ner till tåget i kylan, helt i onödan eftersom tåget inte gick. Tur att pappa alltid är lika sugen på att köra mig till jobbet tidigt på morgonen.
Efter en heldag på jobbet vart det bilresa i 2 timmar till mormor där det vart julfest :)

Underbar jul!

Alltid lika mysigt att krypa ner i sängen hemma hos mormor och små läsa 91:an.
Mormor har den störta 91:an samlingen i hela sverige tror jag :)


Morgonen därpå vart det från sängen direkt till bilen för att åka hem igen, eftersom jag skulle jobba hela kvällen.
Som tur va hann jag komma hem en tio minuter innan jag åkte vidare till jobbet :)




Sötnosen somnade fort i bilen på väg hem :)






S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0