Julklapparna, Klart.


Det tog sin lilla tid att köpa julklapparna. På vägen köpe jag många julklappar till mig själv , Tycker att jag har förtjänat det.



Det är samma sak varje år. Alltid svårt att hitta dom perfeka julklapparna, nästan omöjligt.Endå så letar man efter den bästa presenten vilket egentligen inte dyker upp så man måste köpa något eftersom julafton är dagen därpå.
Kommer nog vara så nästa år och åren därpå också. Fast jag börjar köra på ett nytt sätt. Om man inte vet vad man ska köpa , köp något man vet personen vill ha, behöver eller saknar pengar till. Bäst så :)


Dag4 utan cigaretter: 
 
Kommer det här att funka?

Min mamma berättade idag att min morfars tjej lagtmärke till att på Facebook står det att jag är förlovad, men det roliga i det hela är att många frågar över förlovningen men ingen ifrågar sätter att jag är forlovad med en kvinna.
Betyder det att det är en kvinna inte chockar dom lika mycket som själva förlovningen?


S.Y

Kommentarer
Postat av: sanna

höhö !:D

2009-12-20 @ 14:15:02
URL: http://jagharingenjevlablogg.snuskigast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0