Julstädning.


Härlig morgon att vakna till. Snö överallt, nu börjar det bli vinter på riktigt :)
Fast nu vill man ligga kvar undet sitt varma täcke hela dagen. Tänk att man aldrig kan bestäma sig :)


Yes, ni hörde rätt. Idag så har jag julstädat. Det man kanske egentligen skulle behöva göra varje månad, om man har tid och ork. Som tur är har jag inget av det :) Gillar känslan efter att man städat och allt är på plats och rent överallt. Det är då man har användning för glasunderläggen, annars används dom inte. jag gör iaf inte det , då behövs det redan städa vilket gör att lite till inte skadar.. tror man.


Eftersom man hade städat allt var det lika bra att stöka ner på en gång med stora kartonger. Vill säga att julpyntet ska upp. Till och med julgranen!

Dag 5 utan cigaretter:
Jag vet att jag kan klara det ! jag vet , jag vet ! Oh, känner mig duktig !



OBS!
När ni ska göra pepparkakshuset glöm inte kolla så att alt finns hemma. Jag har inget socker så det får ligga på en ungsplåt tills imorgon. :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0