Le froid est arrivé et rien n'est fait.


Nu när det blivit kalt trodde jag det skulle bli lättare att gå direkt från sängen till jobbet, att man skulle vakna pga. kylan men ikke. Eftersom jag lekter frisör hela natten vart det inte mycket sömn. Att göra slingor på sys som har en björn päls på huvudet är inte så lätt som det låter, ni får gärna försöka själva..

Har äntligen tagit mig i kragen och köpt en ny telefon, frågan är om jag kommer kunna använda den eftersom jag är så kär i min nuvarande tegelsten :) Men det är värt ett försök.




Goodbye Chef, bonjour le nouveau manager

 


S.Y


Kommentarer
Postat av: =)

Va blev de för telefon då ? :)

2009-12-04 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0