Mästare på att slå in julklappar!


 


Nu har jag fixat allt det där sista som ska vara klart inför morgondagen. Usch, kände mig lagom dum när jag trodde julafton var på fredag. Tänkte intepå att den var imorgon så det vart llite stessigt att fixa allt , men som tur hann man klart.
Eftersom jag jobbar morgon imorgon kommer jag inte hinna se kalle och allt annat som visas på tvn imorgon. Inte för att det gör mig allt för mycket, känner inte allt för stor glädje över att kolla på samma sak varje år och varje år bli lika utråkade av det. Känns konstigt om jag har växt ifrån barprogram eftersom jag är ett stort barn egentligen.

 

 



Imorgon efter jobbet så börjar resan direkt till släkten. Utanför Gävle firas julen i år för min del, ska bli mysigt att träffa släkten. Känns som att man träffas allt för sällan. Fast kan inte göra så mycket när jag jobbar som jag gör, det blir inte så mycket tid över till "ett liv".

Utan cigaretter allt för länge:
Det har kanske inte fungerat så bra som jag velat, det är svårt när det har varit så mycket runt omkring. Så mycket som det har varit på jobbet här vid julstressen kan jag inte ens beskriva , sen så finns det mycket annat som tar upp mycket plats i huvudet. Inte för att jag har rökt mycket , utan någon när det har varit som värst.

Ni får ha en trevlig jul!



Den här låten har minnen till sig som är svåra att glömma, gammla minnen men bra minnen.
Lyssnar nästan alltd på den till jul, inte för att mina minnen har något med julen att göra..
Där har jag något jag kan fundera på hela kvällen :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0