Snö eller florsocker?

Idag när jag vakna hade jag lite svårt att förstå vad som egentligen var ute på marken. Om det var någon som hade hällt ut lite florsocker eller om det äntligen hade kommit lite snö. Men som tur var va det snö, annars känns det som att världen har blivit lite väll sockerberoende.



Idag har jag lyckats med en god frukost och slå in dom få julklapparna jag hunnit köpa :) Känns som att jag hunnit med väldigt lite idag , men alla dagar kan inte vara aktiva. Imorgon blir det tillbaka till jobbet och alla svikare som snart kommer lämna mig ensam. Usch jäklar vad stressad jag känner mig över att hitta något annat att hålla på med. Skaffa mig några drömmar. Men ny mål jag har fått upp.



Ny mål:

1. Skaffa mig det där jäkla körkortet.
2. Planera ett helvetes jäkla kabom valborg!
3. Hitta nya mål.



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0