Alla hjärtans dag.

Kärleken är något då måste söka efter.


Japp, imorse var det skola igen. Men nu börjar det endå kännashelt okej med att gå på lördags morgon. :) Men pinsamt nog fattade jag inget av min läxa, eller det var två tal jag inte förstod. Jag som sa till läraren i går att jag är bäst på matte xD Men sen visade det sig att jag hade skrivit plus ist för minus ^^ Är man ord blind så är man :)

Idag fyller Jonte 20 år :) Grattis till han , och han kommer få världens bästa present utav mig ^^Noga utvald av mig och Sanna ^^ Mohaha xD

Igår vart det inte så mycket läskiga filmer, jag hann somna xD Kanska är lite tråkig av mig , men det är jobbigt att dansa omkring i skolan hela dagarna :)

Nej nu ska jag till jonte och gratta han :)

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0