Anka.

Kommer du fortfarande känna min närhet när jag är borta.
Kommer den att vara som bortblåst?



Vart en härligt kväll i går . Som sagt gav jag bort bästa presenten till Jonte xD En anka kan aldrig sitta fel ^^
Idag vaknade jag av världens konstigaste ljud. Det lät som en älgs parningsläte xD haha ^^ Ja ibland vet man aldrig vad som kan hända.

För en stund sedan insåg jag hur mycket jag måste plugga nu under lovet. Vilket skäns mindre kul , eftersom jag ska jobba nsäta hela lovet. Och jag kan inte ta det efter lovet när skolan har börjat igen eftersom jag bara går en vecka till i skolan . Sedan är det ut på APU i 5 veckor. Det ska bli kul iallafall :)

Nej nu ska jag börja röra mig in till stan. Ska på bio med Jonte, Hanna och Patrik. Ska se Fredag den 13:e  elelr vadden heter. Hoppas jag klarar av att somna i natt bara , ska liksom upp klockan 5 för att åka till jobbet xD


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0