En bra arbetsplats.


Japp , nu har jag verkligen börjat gilla att jobba på arlanda. Man träffar verkligen mycket och alla olika slags folk ^^ Ska försöka skaffa mig ett servitris jobb där :) Det skulle vara kul, ifall ett tag :) Och idag höll jag på att köra in i stadsministern med min sparkcykel xD Haha ^^ det hade varit lite pinsamt.
Nu har jag påbörjat en jakt efter Brolle på Arlanda. Jag menar han måste väll resa någon gång xD Och då jäklar ska jag hitta på han ^^ Inte så att jag ska fria men jag ska fan snacka med han ifall ^^

Jag är fortfarande sugen på att baka , men har inte haft tid eller ork . Ska se om jag kan ta mig lite ork ikväll ^^


S.Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha om du ser Brolle måste du prata lite åt mig också :)

2009-02-19 @ 13:43:58
URL: http://jonasfliiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0