Eva & Adam.

Some days it don't come easy,
and some days it don't come hard


Vart en härlig kväll i lördags med Eva och adam serien och så klart filmen ^^. Haha ^^ Älsader Eva och Adam , men måste säga att det inte var lika kul  längre. Det enda som var kul var att man kände igen sig så mycket i allt sen man själv var i den åldern. Fast filmen är fortfarande kul ^^ Men hade iaf en jätte härlig kväll med brudarna och vi ha nspela in våran efterlängtade musikvidio xD  Ja vad ska man säga, jag hoppas att den aldrig kommer upp på youtube för då jäklar går jag under xD Men annars var det jäkligt tuff xD

Idag kom min älskling hem, båda två ^^ Fast Mille har varit borta en länge tid så det kändes som evigheter sen. Men han var nog lika glad att se mig som jag var att se han. Stor har han blivigt också. Värsta långa benen han fått ^^ Han kan juh börja jobba som modell ^^

Min bok jag läser, Kirre. Den börjar ta slut och jag blir fan bara mer och mer berörd. Att läsa om trasiga barn eller trasiga liv överhuvudtaget är hemskt. Men det är en del a verkligeheten. Det känns också bra att man läser en sån bok just eftersom jag själv kommer jobba med barn. Det kan hjälpa mig att upptäcka fel eller hur jag skulle reagera om det hände något liknande. För man får även veta hur Soc jobbar och det kan vara en förklaraing så man vet vartöfr det kan ta lite exktra tid. Men nu tror jag att jag förstår varför det tar tid att adoptera. Och varför inte vem som helst kan göra det. Det känns skönt att den tryghetenfinns för barnen, eftersom det finns vuxna som vill adoptera enbart för att få bidrag och pengar. Men sedan skiter dom i barnen och lever vidare som om det inte hade hänt något.
Undrar om ajg ska köpa andra Kirre boken och läsa den, men jag vet inte om den kommer vara lika bra.

YES ! Idag beställde jag min studentmössa ^^ ,Snyggaste någonsin eftersom den kommer sitta på mig xD

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0