Fram och tillbaka.

I walked, I ran, I jumped, I flew
Right off the ground to float to you
There's no gravity to hold me down for real




Vilken helg jag haft. Den har varit jätte rolig, mysig och hemskt illamående. 
Ena stunden var jag på topp andra stunden kunde jag inte stå upp själv. Så idag vart jag hemma från skolan. Kan inte påstå att jag mår bättre på något sätt idag än vad jag gjorde i fredags natt. I fredags hade jag en härlig inne kväll med Jonte, och som sagt var jagi nte riktigt på topp där på natten, låg  nästan vaken hela natten, vred och vände på mig. Men tur att man har någon som tar hand om en lite så där när man behöver. 

I lördags var jag helt borta i huvudet, på efm. kunde jag knapp stå upp själv. Men helt plötsligt när jag skulle ta mig upp ur sängen kändes allt bra igen. Så då tog jag kanske ett förhastat beslut om att jag skulle ut som lovat på kvällen. In till uppsala kom jag och först vart det till Sandras 20 års fest. Sedan ut till peopel. Det vart en jätte kul och intressant kväll, tyvärr funkar inte alkohol så bra när man legat sjuk. Tur att jag hade Jessica med mig , vill inte tänka på vad som kunde ha hänt annars. 

Vad ska man göra när man inte har ork till något , kan inte göra något utan att det känns som om magen ska hoppa upp ur munnen på än. Usch , jag har nog fått den här jäkla vintersjukan. Hoppas den försvinner så fort som möjligt, har inte ork eller vilja till att ligga här hela dagar. Jag som precis bestämmt mig för att inte missa en enda lektion fram till vecka 11 ( då jag går ut på APU ). Det var inte en så bra början när man ligger inne och spyr som en nybliven groda. 

Näe, nu ska jag försöka fördriva tiden en stund. 


S.Y













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0