Frisk!

Well your faith was strong but you needed proof


Jag vaknade upp i morse och kände mig överlycklig att få sova en hel natt utan några problem. Jag har blivit frisk och känner fortfarande en stor längtan efter vardagen. När man är riktigt sjuk känns det som om det är det hemskaste som kan hända , och oftast inträffas det när man minst vill. Jag lovar , om du bara är lite förkyld eller har en annan liten sjukdom kommer du klara dig. Du dör inte av att ta det lungt några dagar och ladda om kroppen på nytt.
Själv ska jag till skolan imorgon och det känns kul nu , fast imorgon när jag står där och får reda på allt jag måste ta igen kommer jag nog känna annorlunda. Men dom känslorna tar jag hand om då. ^^

Attans också, försökte blondera håret idag. Det gick inte så bra som jag hade tänkt mig. Så nu måste jag ringa min Agentura och berätta att jag gjort något dumt, men jag hoppas att det ska gå endå. Det är inte jätte hemskt men det ser inte så jätte fint ut heller. Ska fixa till det i morgon hade jag tänkt ^^
Sen så ska jag ta och gå på stan en stund i morgon , är ledig från jobbet hela veckan så nu gäller det att lyxa till sig lite ^^



Well there was a time when you let me know
What's really going on below
But now you never show that to me do you?
And remember when I moved in you?
And the holy dove was moving too
And every breath we drew was Hallelujah

S.Y                                                                                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0