Helgen, Första skoldagen.

Du kommer aldrig kunna ändra på det du en gång gjort.
Men du kommer alltid kunna ändra på din framtid.


I fredags var det en lugn kväll med jonte , ute och åkte lite bil och sånt ^^ 
I  lördags började jag min lördaskola, vilket helvete.
Vart så arg, eftersom jag redan kan allt men att jag endå måste läsa om eftersom min lärare inte ville ge mig godkänt. Att ha en matematik lektion varje Lördags morgon känner inte som det roligaste. Inte när men kommer dit och redan kan allt. ..
Men lördaskvällen vart lyckad som alltid när vi är ute ;) 
Haha ^^ Näe men det vart jätte kul, och jag hoppas att du lisa också fick kul eftersom det var du som fyllde år ^^
Ute träffade jag på mycket bekant folk , och ibland inser man hur liten världen är . ^^
Men det bästa var att jag fick en underbar sovplats ^^



Nu har min kusin åkt hem , han var på besök från småland. Alltid lika glad och humorrik som alltid ^^
Han fyller 17 nästa helg , jag har redan förklarat att 17 är en värdelös ålder. Jag har ganska nyligen kommit ut ur den och vet vad som väntar xD Man är för gammal för att stå och hänga på stan och för liten för att gå ut på krogen xD Det är ett väntande år ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det nån som kan matte är det ju du:p vilken lärare satte IG ? :S till och med jag har ju G ! haha och jag och matte fungerar inte så bra.

2009-02-08 @ 19:57:26
URL: http://jonasfliiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0