Jäkla smärta.

Lock myself away



Jag har verkligen jätte ont , i mitt öra. jag fattar inte vart det kom ifrån eller när det har tänkt att försvinna men ont som bara den gör det. Sen att få tag på någon läkare är inte det lättaste. Jag har ingen lust att sitta inne på akuten hela natten så där får jag kanske skylla mig själv. Min vanliga hudläkare har inte ledig tid förens den 18:e, om jag inte skulle komma in via akuten. Men kom igen. Dom som kommer in vi akuten är nästan döende. Jag tror jag överlever med mitt jäkla öra, men det är knappt xD

Jag gillar inte att Moderaterna infört avgift vid läkarbesök. Innan behövde man inte betala något eftersom det betalade man i skatten. Dom som aldrig besöker sjukhus tjänar på det moderaterna infört. Men jag tänker på dom som plötsligt blir sjuka och inte har några pengar att betala med. Eller att man struntar i att gå och kolla upp en skada för att tjäna pengar. Näe, moderaterna är inte dom bästa.

Coolt nu har Viktoria förlovat sig, det var en rolig nyhet ^^ Hörde att man tror ringen kostade 1 miljon kroner. Snacka om en dyr ring. Men jag undrar lite över ifall han betalde den själv eller om det var svenska folker som betalade, och att det är därför vi haft så höga skatter xD

Näe, nu har jag fått tag på en läkartid kl.11 så ska se vad dom kan hjälpa mig med.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0