Jobbat klart :)

Don't let me down
Come to me now
I got to be with you somehow



Jepp,igår var sista arbetsdagen för mig på arlanda på ett tag ^^, men som sagt är det så jäkla kul att jobba där ^^
Men idag så var jag ledig och då passade jag på att träffa Jessica en stund på stan ^^ Vi gick och kollade på studentmössor, men man fick inte prova och sånt. Det är lite elakt,men pga. hygienen tycker jag det är bra ^^

Kom på att världen är bra orättvis ibland. Allt man gör är fel, och allt man inte gör är fel. Du kan arbeta lika hårt som någon annan men endå få halva lönen. Du blir dömd av människor som inte ens känner dig ifall du inte gillar den "vanliga" klädstilen. När allt känns underbart dröjer det inte länge förens det börjar gå utför igen. Varför kan inte alla behandla andra som man själv vill bli behandlad. Inget dömande och ingen orättvisa. Det ska inte spela någon roll ifall du är sötare eller om du är för tyst. Du ska endå ha samma möjligheter som alla andra.


"Would you dance,
If I asked you to dance?
Would you run,
And never look back?
Would you cry,
If you saw me crying? "

"Don't let me die
I'm losing my mind "

"I can't sleep, I'm up all night
Through these tears, I try to smile
I know the touch of your hand
Can save my life"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0