Jobbig natt.

there's a heavy cloud inside my head
I feel so tired
Put myself into bed


Usch igår så kände jag mig helt död på efm. På vinter är jag verkligen sjuk hela tiden, så nu måste jag börja med alla vitaminer igen om jag ska känna mig någolunda frisk.

Inatt hade jag världens konstigaste dröm, jag vet inte om det var något bra eller inte men allt kändes så verkligt. Det började med att jag helt plötsligt påbörjade en förlostning och fick en son. men när dom skulle ge mig mitt barn så kom dom med en katt istället och sa att jag skulle börja med katten. Snacka om att man vart sur. Men efter lite skrik fick jag min "son" och vi åkte hem. Morgonen där på vaknade jag och hade tappat bort pojken , vilket utbröt panik. Jag sprang och letade överallt och hittade han sedan under sängenn i en låda. Sedan när jag berättade om pojken och om allt som hänt, kom jag på att jag hade aldrig varit gravid. Utan att jag bara hade legat vid förlostningen. Men jag viste att det var mitt barn eftersom jag hade kännt alla smäsrta osv. Sen fick jag panik över att jag missat min egna graviditet och att jag inte har tid för mitt egna barn.
Snacka om att allt hade gått så fort, allt förändras på ett ögonblick.

I wonder how
I wonder why
Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just another lemon-tree
I'm turning my head up and down
I'm turning turning turning turning turning around
And all that I can see is just a yellow lemon-tree




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0