Snabb dag :)

Tankar , är ett samma som känslor?


Yes, hemma från jobbet idag ^^ Och idag gick det väldigt snabbt att jobba. Snacka att jag känner mig som en datanörd xD Fick sitta och skriva in en massa idataregistret så om du ska åka någonstans och din väska komma någon helt annastans är det inte mitt fel xD Men det hoppas jag gick bra, vart inte helt klar så det andra gör jag imorgon ^^ Vart jätte trött i huvudet av att sitta inne och inte röra på mig hela efm. så jag och Karin tog en sväng på sparkcyklarna genom arlanda ^^.

Jag har så otroligt mycket att plugga som måste vara klart när lovet är slut , och det känns som att varje gång jag är klar med något kommer det något nytt. Men nu har jag gjort halvklart det mestra iaf ^^

Mmmh.. Om jag ska ha film maraton måste jag hitta på någon bra serie som man kan kolla på ^^ Funderar på one three hills , men jag ska nog funderar lite till ^^ Måste se så att det passar alla kanske ^^

Nej som sagt , nu förtjänar jag lite vila ^^



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0