Tillbaka till Vardagen.

Japp , i dag tog jag mig hela vägen till skolan. Det känns skönt att gjort någon nytta idag och desutom han jag med att ta igen lite av det jag missat under veckan. Fast skoldagen på tordagar är inte speciellt lång, utan det är en lektion som varar i 70 minuter. Men det är endå en skol dag xD

Våran klass , eller våran linje som ska ha en gemensam student skiva osv. har haft lite oklart över allt. Men nu visar det sig att det mesta börjat klarna och det känns som om allt kommer funka som planerat. Vilket är väldigt skönt eftersom jag tycker det är en viktigt sak och något man bara har en gång i livet. Studentmössorna skulle tydligen klassen prova ut i måndags men så klart så glömde våran skola att berätta det för någon av oss. Vilket händer väldigt ofta att just våran linje aldrig få information om saker, även om det bara gäller oss. Min skola har sina egna regler när det gäller frånvaro, raster och utbildningen. Jag börjar ledsna ordentligt på hur skolan tar hand om saker och ting.

Men men , efm. vart mysig i soffan hemma hos jonte^^
Måste åka hem till sjuklingen och hälsa på lite , köpte med mig lite medicin också ^^
Det finns inget bättre än klassiskt barn godis när man har legat sjuk eller känner sig dåligt :)


Nu fortsätter min kväll framför lite simpson och sen så ner till ica för lite läske blask xD
Måste försöka få  tag i filmen Stockholms natt som jonte snackade om , den verkade ganska rolig xD

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0