Attans.

I know now, just quite how,
My life and love may still go on



Attans, idag försov jag mig igen.. Sen eftersom sista lektionen var inställd så blir det iväg till jobbet ist.
Måste börja anstränga mig lite mer med att ta mig upp på morgonen. Men jag har känner inte för att göra det,  har inget att gå upp för. Förutan skolan och jobbet, men skulle behöva något annat. Kanske resa bort ett tag, rensa tankarna.

Jäklar också, på lördag börjar min lördas skola. Den börja klockan halv nio på morgonen, det hade jag inte trott. Men den håller bara på i 1½ timme , så det ska jag nog klara. Enda fram till sommaren..

And maybe, I'll find out
A way to make it back someday
To watch you, to guide you, through the darkest of your days
If a great wave shall fall and fall upon us all


When you're on a golden sea
You don't need no memory
Just a place to call your own


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0