Fin fin Vecka.

Måndagen.
Jag fick tag på Sanna så jag fick med mig en shopping brud, kan alltid vara bra att ha.
Konstigt nog gick alla pengar åt, men jag fick iallafall tag på några snygga byxor så jag är nöjd ^^
Haha ^^ Sen så såg vi en kille från krogen i lördags som hela tiden "hängde efter mig " , han såg fortfarande lika borta ut i huvudet xD
På kvällen tog jag mig äran att åka till jonte för en liten "kort-spels.kväll ", det var en långt tåg resa xD Fy fan det hade jag aldrig trott. Men visst fan var det kul att spö Jonte i lite kort spel ^^, speciellt i finns i sjön xD. Har man roligt går tiden snabbt eller hur är det man säger? Sedan skulle jag egentligen ha åkt hem till Sanna för en liten "girls night" , men det vart ändrade planer. Så jag begav mig med tåget hem till byn, där Tomas hämta upp mig och hos han spenderade jag resterande av kvällen.   

Läskigaste killen som skrämde livet ur mig när jag satt på tåget på väg till Örbyhus( okej, nöjd skit unge xD ? ) . Om ni ser mig på ett tåg, ta aldrig och knacka på fönster rutan brevid mig och Vifta med hela huvudet eller va fan det var. Jag dog nästan xD

Tisdag.
Shoppa ! Fast idag med Jesscia :)
Som tur var fick jag lite extra pengar på morgonen och jag lyckades köpa mina underbara skor. Dom är helt och håller efterlängtade! Men nu jäklar har jag köpt dom, och om jag har dom skorna på mig kan inget gå fel ;)

Vi åkte upp till Gränby centrum och på vägen träffa vi på några bekanta, det var itne igår man träffa dom. Men jag tackar Gudarna för barnvagnen Emelie ^^ Annars vet jag inte hur den buss resan hade slutat, med tanke på att jag stod och vinglade på en super full buss. Jag slog nästan till Jessica i ansiktet också pga. dom där "handtagen" uppe i taket på bussen xD. ( taket ? Eller vad kallar man "där uppe" i bussesn ? xD)
I gränby träffade vi på Jonte och köpte lite extra tillbehör inför nyår. Vägen till bussen efteråt , ja Jessica vad ska man säga. Pingvinen och Paris hilton på is? Av någon konstig andledning kom jag och Jessica ifrån gång vägen till bussen och hamnade på en jätte hal gräsmatta xD

Onsdag. - NYÅR !
Vilket jäkla nyår xD
Jag trodde det skulle bli en liten seg kväll , eftersom många låg hemma sjuka. Men det vart jäkligt kul. Men att göra hemmagjorda raketer är inte ett tips. Det ska man hålla sig borta ifrån om man inte verkligen vill ha "spänning" , men då ska alla i omgivningen vilja det. Jag får hoppas att raketen som hamnade "någonstans " inte gjorde allt för stor skada, isf ligger vi kanske inte bäst till.

Tordag.
Skridskor idag! Eller det var vad jag ville iaf, riktigt så vart det inte. Det han tyvärr mörkna innan jag han få fram mina skridsko och innan man kände sig redo för att ge världen en upplevelse dom sent kommer glömma xD. Men det får bli en annan dag, kanske i morgon vem vet ^^ .

Jag han iaf träffa Jessica, Jonte och spela lite kort. Men Jonte , du måste verligen bli bättre på att spela kort ;) Vi kollade också på film. Yes , nu har jag sätt Alvin och gänget ( tror den heter så iaf ^^ ) , den var fan bra. 

Näe, nu är jag trött, hungrig och ont i benet.. Dags att sova då ^^
Sen imorgon bli det krogen , bäst att man håller sig vaken då iaf ^^  

S.Y 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0