Helgen är snart här :)


The ones that you loved
The ones that you left behind
The ones you said you'd try to find
Are they tryin' to find you?


Typiskt, idag försov jag mig till min enda lektion jag har. Men jag sov så skönt att det var värt det. Igår fick jag en väldig huvudvärk, den verkligen plågar mitt huvud. Det gör så jäkla ont ! Så jag sjukskrev mig från jobbet idag också. ( Var hemma igår ) Haha ^^ Men att kolla på 2½ män är inte tråkigt :) Jonte fixa alla säsonger och det är väldigt underhållande :)
Jag har börjat drömma jätte konstiga drömmar, elelr jag vet itne om det är drömmar xD Men det är så verkligt att jagi nte håller reda på om det var dröm eller inte xD Känns skit mysko ^^

Så mycket mer idag har jag inte gjort, jo jag åt upp sys kakorn hon bakade ^^

Yes, imorgon är det helg ! Känns som länge sen eftersom man varit pank en längre tid nu xD Men imorgon så ska jag ut :) Tyvärr vart det inge enköping utan det skulle bli nästa helg, men då har jag andra planer. Men imorgon blir det Uppsala iaf :)  Sen på lördag blir det hem till Sarah. Usch vad kul det ska bli!
 Jonte den dissaren ska åka båt ist xD Så det blir ut med brudarna ^^ Jag tror jag kan klara mig ute på krogen utan dig jonte , iaf en kväll xD



" Now comes the night
Feel it fading away
And the soul underneath
Is it all that remains
So jus slide over here
Leave your fear in the fray
Let us hold to each other
Till the end of our days "


" Somewhere it all went wrong
And your plan just fell apart
And you ain't got the heartto finish what you started "




Kommentarer
Postat av: melings

hej vilken fin blogg du har besök gärna våran blogg och kommentera om du vill xoxo melings

2009-01-27 @ 16:53:45
URL: http://melings.blogg.se/
Postat av: melings

hej vilken fin blogg du har besök gärna våran blogg och kommentera om du vill xoxo melings

2009-01-27 @ 16:53:48
URL: http://melings.blogg.se/
Postat av: melings

hej vilken fin blogg du har besök gärna våran blogg och kommentera om du vill xoxo melings

2009-01-27 @ 16:53:49
URL: http://melings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0