Helgens underhåll.

If God had a Name,
what would it be and -
would you call it to His face
if you were faced with Him
in all His Glory,
what would you ask
if You had just one question...



Fredag
Det vart utgång idag, och man kan säga att det kändes bra konstigt utan Jonte. Men han var fullt upptagen med att försöka hålla sig kvar på båten ^^
Som vanligt påbärjade kvällen hemma hos Jessica och vi fixade iordning några otroligt konstiga drinkar som fick följa med en bit på vägen. Vi tänkte komma dit tidigt eftersom det skulle vara någonspelning på kvällen, och snacka om att vi hade rätt. Fick stå i kö i 25 minuter xD Men där han man träffa på lite trevligt folk och röka upp halva cigg paketet ^^

Kan inte påstå att jag har minne efter hela kvällen , men jag vet att det var mer äckliga snubbar än vanligt. Fick chansen att slå till en den här gången också, det är det minsta man vill göra.
Träffade på Patrik , han fyllde 20 så det vart en trevlig överaskning.
Sen tror jag att jag träffa på halva klassen , och även gammla klass kamrater xD Kan inte påstå att jag vart speciellt glad över att se dom gammla , men man ska inte vara otrevligt i onödan.
Kom på att när man stod uppe och dansa på högtalare eller någon annan stans slapp man tafsande killar som kommer upp bakom en. Men däremot försökte dom dra ner mig flera gånger  ( dom kanske tyckte jag dansa dåligt och ville ha bort mig ^^ ) eller komma upp och dansa nära brevid, tackar gudarna för Jessica.

Lördag
Usch, på morgonen dunkade hela kroppen.
Attans, att man alltid lyckas dricka massa fast man egentligen inte tänkt det. Men iväg till coop forum för en helt drös med GODIS ^^ Planerna hemma hos sarah vart inställda, kände mig inte alls för att göra något. Ville bara hem och lägga mig i sängen och bara ligga där.
Men ni som känner mig vet att jag inte kan göra sånt, blir utråkad inom kort så det vart in till Uppsala igen. Nu vart det till fyrishov och spela lite bowling, eller jag spelade inte kollade på när Jessica spö alla. Inte tokigt det inte.
Av någon andeldning slutade kvällen med att jag satt på ett tåg på väg till Tumba, ungefär så där vid halv 11 tiden. Frågan är vad jag skulle till Tumba och göra.
Jo , jonte hade kommit tillbaka från båten och befann sig då i Tumba. Och när någon som han ringer med en sån där röst och ber en komma förbi kan man inte säga nej. Vad gör man inte för dom som alltid ställer upp.



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0