Inget är det andra likt.

Ja du, det var inte en dålig fredag inte. det började med min dejt som jag hade med sanna. Riktigt romantiskt, fast det var synd att pizza budet inte var mycket yngre och mycket snyggare ^^. Men sånt får man ta, så han bjöd vi inte in. Fast i väntan på maten och mitt upp i allt prat fick jag den bästa idén om att jag ska göra lite drinkar. Ja, det vart inte en misslyckad dejt, men lite mycket alkohol. Fast jag han nog nyktra till lite i väntan på Jontes tåg xD. Tänk att Upptåget alltid ska vara sent. 
Sen drog vi hem till Jessica och sjöng lite singstar. Jäkla Jonte som ska kunna alla texter.. 
Sen bar det ut på peopel, och på något vänster vart det lite för mycket alkohol den här gången också.. Ja , men någon gång ska jag nog lära mig det också. 

Lördagen var inte allt för dålig heller den. Eftersom jag sov hos Jessica på natten fick jag först ta mig hem innan jag kunde njuta av min tjockisdag. Fast jag somnade ganska fort när jag kom hem så det var inte så mycket annat förens på kvällen. Japp! jag gjorde det, jag åkte skridskor helt utan hjälp från någon annan. Eller nja nästan iaf. Haha xD fast jag gav upp ganska snabbt och det vart snö änglar ist :) 

Nej , nu ska jag gå in och hoppa på Sanna så hon vaknar och vi kan sätta fart in till Stockholm. Jag hoppas fotograferingen går bra idag ^^ 



S.Y 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0