Ny vecka

Nu var det måndag igen och det kommer tisdag efter den här måndagen som alla andra. Undra om dom någonsin kommer sätta in en till dag i veckan så det bli åtta dagar på en vecka xD
Lite kan man göra om det börjar bli så "vanligt" xD 

Den här veckan har jag nästan inga lektioner, mindre än vanligt. Så då tänkte jag passa på att jobba lite extra men i morse somna jag om efter samtalet med Jonte, typist. Så nu sitter jag här och tänker med lite ork jobba ett senare pass på efm.

Sen senare i dag ska jag till Sys och vara hennes privata model :)
Haha ^^ det här kommer nog bli kul , och hon som bor så nära min skola ska få äran att ha kvar mig över natten. Det tar fan inte mer än tio min att gå till skolan från henne och om jag åker hemifrån måste jag åka nästan två timmar innan skolan börjar. Livet är bra orättvist ibland xD

Nej nu ska jag äta lite frukost och sedan börja passa in ett tåg in till Uppsala.
Sen så måste jag ringa och retas lite med Jonte också ^^


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0