Oi!

Vi blir hela tiden fler å fler
Det kommer nya för varje dag
Ingen reser sig som vi slagit ner
Här gäller våra regler här gäller våran lag


Dagen idag började ovanligt tidigt eftersom jag tåg ett tåg förtidigt in till skolan, så där fick ajg sitta en hel timme innan min lektion ens börjat. Men vad ska man säga, idag försov jag mig inte iaf ^^
Dagen har gått ovanligt fort idag till och med på jobbet ^^ 
Men usch , jag klarar inte att gå förbi alal affärer längre , jag måste få gå och shoppa lite. Som tur är så ska jessica hålla mig sällskap imorgon. Då måste jag leta reda på några nya blommor, för mina andra ser lite döda ut  och det har dom gjort dom 6 senaste månaderna. 

Ja min städning går jätte bra, jag är nästan klar... Med att klura ut vart jag ska börja xD
Det är så mycekt saker överallt att jag vet inte ens var jag ska börja plocka xD Men tvätten har jag redan påbörjat ^^

Va skönt imorgon åker mamma och pappa till småland så dom blir man av med ett litet tag. Jag ska själv upp klockan 7 på lördag morgon för att sedan åka vidare till skolan. LÖRDAGS SKOLA ! Attans, det är väll inte det roligaste, den börjar redan halv 9 på morgonen.. En lördag..

Att dom aldrig bara kan ge sig och säga att dom hade fel. I mitt liv är det jag som gör besluten och ingen annan kommer någonsin kunna göra dom åt mig.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0