Pannkakor i full rulle xD

Haft en skön helg, med lite av allt känns det som. Jonte hjälpte mig att fylla ut dom tråkigt timmarna genom att fixa en jätte god middag till mig :) Men efter en lugn helg känner jag mig helt Sliten xD Men nu är det bara 4 dagar kvar sedan är det FRedag :D Då kan man sova ut igen, fast med mitt nuvarande schema kan man fortfarande slappa i veckan xD,

Jag gjorde världens godaste frukost i morse. Jag gjorde pannkakor efter pannkakor ! Och jag har aldrig tidigare i mitt liv gjort det , men vist fan lyckades jag ^^ Men eftersom jag inte kunde äta alla själv bjöd jag sys på en överaskande frukost ^^ Så nu kan ajg ha pannkaks dejt utan att bror måste var med och laga pannkakorna xD

Näe,  nu har jag slutat skolan och ska försöka klara av en efm. på jobbet också xD
Om jag har ork att gå dit, men jag har inte så mycket val..

Haha ^^ jo visst kom jag till jobbet , men det vart itne så mycekt mer än att gå dit och vända. Men jag jobbade iaf 1 ½ timme. Men eftersom Jonte var snäll och väntade utanför mitt jobb så behövde jag inte blås iväg, för det vart jag fan rädd för att jag skulle göra xD

Varje dag bevisar Jonte för mig att han är en Mupp ^^
Haha , fast en snäll mupp ;)




YES ! nu är jag uppe på hemsidan :) Fast en bild är fortfarande skit ful xD
Men det känns helt okej :)



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0