Skolan.

Fantasier
Och magier
Blir en verklighet



Inatt kunde jag iaf sova lite :) Fått något jäkla sömnproblem så kan fan inte sova på nätterna, och det är så drygt att bara ligga i sängen och vänta på att man ska somna. Näe , då hittar jag istället på något skoj :)

Sen tilbaka till skolan nu, fast jag började egentligen i torsdags men har inte haft några lektioner förutan en per dag.  Jag vet inte om jag ska tycka mitt schema är bra eller dåligt. Jag har en lektion på måndagar,torsdagar och fredagar enda fram till sommaren. Fast på fredagar har jag egentligen historia på efm. men det är 4 timmars håll, aldrig att jag väntar på den.
Det är skönt med det schemat eftersom då kan man jobba, men det känns onödigt att åka hela vägen till skolan för bara en lektion. Vilka problem jag har xD

Och nu sitter jag här , i skolan och håller på att dö ut. Det är verkligen JÄTTE tråkigt xD
Men men. Alla har lämnat mig för en lektion som jag inte fick gå på för min lärare xD Vad kan man göra när man sitter helt själv och känner sig grå ? xD
Sanna dina snuskiga förslag kommer inte att hjälpa xD
Men en rökpaus sitter inte fel ^^




" The truth is hiding in your eyes and its hanging on your tongue
Just boiling in my blood but you think that I cant see
What kind of man that you are, if you're a man at all
Well I will figure this one out on my own


Jag tar livet
Helt för givet
Bara kopplar av
För nu vet jag vad jag vill ha "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0