Sömnlösa nätter.

Den här veckan har det varit många sömnlösa nätter, fått sova hela dagen istället. Men jag vet en person som inte fått sova mer än 6 ½ timmar på tre dagar xD haha ^^

Söndag:
Söndagens fotografering gick jätte bra, jag fick såna tuffa frisyrer att jag känne mit riktigt stolt ^^. Tyvärr han jag inte se mig själv så mycket så nu sitter jag hemma i väntan på att få se dom färdiga bilderna^^. Dom ställde mitt hår rakt upp, det är fan tufft ^^
Hemvägen var inte lika kul, men bit ihop och se glad ut. 

Alla Andra dagar xD

I  måndags sov jag faktist lite på natten ^^ , men det fortsatte så fort jag kom hem xD Fy fan i tisdags när jag var på väg hem fick jag en sur gubbe på mig xD Han tyckte jag pratade för mycket ( pratade med jessica i telefon) , vilken jäkla mupp ! Fy vad sur jag vart xD  Men va fan ser man ut som han gjorde kan jag förstå om man är sur hela tiden. Han kan inte ha fått något på år och dar xD

Idag ska det vara min mjukisdag, om jag inte ska ut ikväll. Men det visar sig,får se om man i första taget känner någon annan som ska ut ^^



This world will never be what I expected
And if I don't belong who would have guessed it
I will not leave alone everything that I own





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0